Profesjonalna organizacja przestrzeni

Profesjonalna organizacja przestrzeni to wyznaczanie w przestrzeni miejsc, które będą najwygodniejsze (najbardziej ergonomiczne) dla użytkownika i najbardziej korzystne dla rzeczy. Polega na godzeniu potrzeb Klienta z dostępną przestrzenią do przechowywania. Ma na celu zwiększenie efektywności wykonywanych czynności w przestrzeni oraz stworzenie przyjaznych warunków do odkładania rzeczy na miejsce, w którym będzie można ją bez problemu znaleźć (intuicyjność).

Usługa organizacji przestrzeni

  • kategoryzacja rzeczy
  • ułożenie rzeczy w najwygodniejszy i najbezpieczniejszych miejscach
  • zakup potrzebnych produktów wspierających organizację (wieszaki, organizery, wkłady, systemy) z uwzględnieniem budżetu ustalonego z Klientem
  • montaż zaproponowanych rozwiązań organizacyjnych
  • dostosowanie dostępnych miejsc do przechowywania
  • oznaczenie miejsc do przechowywania

Zalety organizacji przestrzeni

  • zwiększenie funkcjonalności i ergonomii przestrzeni
  • łatwość w utrzymaniu porządku
  • każda rzecz ma swoje przypisane miejsce
  • organizacja ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców i rzeczy
  • przyjazne warunki do odkładania rzeczy
  • oszczędność czasu
  • wpływ na estetykę wnętrza

Usługi uzupełniające

Są to usługi dodatkowe, których cena ustalana jest indywidualnie w zależności od zakresu zadań.

  • USŁUGA DECLUTTERINGU pomoc w wystawieniu rzeczy na sprzedaż
  • USŁUGA DECLUTTERINGU zutylizowanie niepotrzebnych rzeczy w odpowiedzialny sposób (np. zawiezienie do PSZOK)
  • ABONAMENT ORGANIZACYJNY (np. przegląd garderoby przy zmianie sezonu)
  • KONSULTACJA BEZ USŁUGI ORGANIZACJI zaprojektowanie organizacji przestrzeni i przygotowanie etykiet
  • USŁUGA ORGANIZACJI zakup i przygotowanie pojemników (umycie ich)

Oferta na profesjonalną organizację przestrzeni

  • Koszt konsultacji 500 zł brutto (2h) + 150 zł za każdą kolejną (dojazd na terenie Wrocławia i powiatu wrocławskiego gratis)
  • Klient nie musi uczestniczyć w procesie organizacji przestrzeni (usługa bez angażowania Klienta)
  • ustalony w umowie koszt usługi uwzględnia wcześniejsze planowanie oraz organizację w domu u Klienta
  • w ramach usługi dokonuję zakupów wyłącznie po otrzymaniu zaliczki od Klienta
  • jeśli Klient jest zdecydowany na usługę i nie potrzebuje wcześniej konsultacji to umawiamy się na tzw. "wizję lokalną" (około 30 min) podczas której zbieram potrzebne dla siebie dane (poznaję Klienta, robię zdjęcia dla potrzeb realizacji i pomiary)

Wizja lokalna to spotkanie bezpłatne dla potrzeb przygotowania usługi dla Klienta najwyższej jakości. W jej czasie nie ofertuję porad dotyczących odgracania lub organizacji przestrzeni. W tym dniu następuje również podpisanie umowy.

Klient może też przesłać mi zdjęcia i wymiary na mail, jeśli nie będzie miał możliwości wcześniejszego zorganizowania spotkania (wytyczne przesyłam na prośbę Klienta).

Konsultacja lokalna
500 zł brutto

  • Czas trwania 2h
  • Dojazd na terenie Wrocławia
  • Dojazd na terenie powiatu wrocławskiego
  • +150 zł / dodatkowa godzina
  • Dojazd w inne miejsce wyceniam indywidualnie

Konsultacja online
500 zł brutto

  • Czas trwania 2h
  • Dodatkowa 1h do wykorzystania w dowolnym terminie
  • Telefonicznie
  • whatsapp lub FaceTime
  • +150 zł / dodatkowa godzina
Dodatkowe usługi
ceny ustalane indywidualnie

  • pomoc w wystawieniu rzeczy na sprzedaż
  • pomoc w znalezieniu nowego domu dla rzeczy i przygotowanie ich do oddania
  • zutylizowanie w odpowiedzialny sposób rzeczy, które zdecydujesz się wyrzucić
  • abonament (cykliczne spotkania, np. przy zmianie sezonu, raz na kwartał)
  • konsultacja organizacyjna

Proces współpracy przy profesjonalnej organizacji przestrzeni

    Etap 1
    konsultacja organizacyjna

    • identyfikacja problemu/potrzeb
    • wyznaczenie najkorzystniejszych miejsc do przechowywania
    • pomiary potrzebne do dobrania wyposażenia organizacyjnego
    • prezentacja dostępnych rozwiązań organizacyjnych

    Etap 2
    omówienie szczegółów współpracy (m.in. ustalenie harmonogramu, lista rozwiązań organizacyjnych, propozycja organizacji przestrzeni z listą zakupową)
    Etap 3
    podpisanie umowy
    Etap 4
    wystawienie faktury (rozliczenie najpóźniej w dniu wykonania usługi)
    Etap 5
    zakupy, przygotowanie organizerów i pudełek (ja lub Klient w zależności od ustaleń)
    Etap 6 - organizacja u Klienta

    • dokonuję kategoryzacji rzeczy, układam je w organizerach lub przesypuję do pojemników (sprawdzam daty ważności)
    • opisuję miejsca do przechowywania i przygotowuję etykiety

Usługi decluttering, profesjonalna organizacja przestrzeni, przeprowadzki

Poznaj moją ofertę skierowaną dla osób prywatnych i firm. Jeśli szukasz wsparcia przy declutteringu, organizacji przestrzeni w domu lub w biurze to zapraszam do kontaktu.

Pobierz: Ofertę ogólną w pliku .PDF

Jestem dla Ciebie wsparciem i motywacją, nie oceniam "bałaganu" ani stanu rzeczy, które posiadasz. Chcę Ci pomóc w rozwiązaniu problemu i chciałabym żebyś po skorzystaniu z mojej oferty czuła satysfakcję i potrafiła się relaksować we wspólnie odgraconej przestrzeni.

Ostatnie wpisy na blogu

16 Maja 2024

8 najczęstszych błędów organizacyjnych – sprawdź czy je popełniasz?

Realizując usługi u moich Klientów spotykam często te same błędy, które powodują, że ich przestrzeń, mimo podejmowanych prób, szybko się bałagani. Nie...

Czytaj więcej
8 najczęstszych błędów organizacyjnych – sprawdź czy je popełniasz?
29 Marca 2024

WIELKANOC - jak ograniczyć marnowanie jedzenia

Wielkanoc to radosne, pełne symboli święto. W niedzielny poranek co najmniej 55% Polaków planuje poświęcić pokarmy.  Dla prawie 70% Polaków Wielk...

Czytaj więcej
WIELKANOC - jak ograniczyć marnowanie jedzenia
28 Marca 2024

5 korzyści z uporządkowanej przestrzeni, które musisz znać

Przygotowałam dla Ciebie listę pięciu kluczowych korzyści, które niosą za sobą decluttering, czyli proces pozbywania się niepotrzebnych przedmiot...

Czytaj więcej
5 korzyści z uporządkowanej przestrzeni, które musisz znać
21 Marca 2024

Jak sprawdzić by przeprowadzka była bezstresowa?

Dziś pierwszy dzień wiosny. Rozpoczął się tzw. sezon przeprowadzkowy. To dla mnie i dla innych Profesjonalnych Organizatorek Przestrzeni gorący o...

Czytaj więcej
Jak sprawdzić by przeprowadzka była bezstresowa?

Zobacz wszystkie wpisy

Kontakt

Na wszystkie zapytania staram się odpowiadać w ciągu 24h. Zapraszam do kontaktu telefonicznego, mailowego lub przez formularz kontaktowy.

Magdalena Kornacka

Magdalena Kornacka

Lokalizacja

Lokalnie Wrocław i okolice

Online Bez ograniczeń :)

Telefon

Zadzwoń 692 93 76 93

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu obsługi zapytania. Przeczytaj moją Politykę Prywatności - otworzy się w nowym oknie
Loading
Twoja wiadomość została wysłana :)